سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
شک ندارم روضه ات را حضرت عباس(ع) خواند

هرمزگان - مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان در متن ادبی، احساساتش را پیرامون شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، شهید خدمت نوشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، اعظم پشت مشهدی، نویسنده، پژوهشگر و شاعر ادبیات پایداری هرمزگان در متن ادبی، اتفاق ناگوار شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیس‌الساداتی شهید جمهور را نگاشته است.

«بی قرار بودم درست مثل روزی که پدرم مسافر آسمان شد. آنقدر ناگهانی که قرار از زندگی‌ام رفت. بغض راه گلویم را گرفته بود. به هر گوشه خانه نگاه می‌کردم دلم تنگ‌تر می‌شد. داغ پدر دیده بودم و می‌دانستم دختران رئیس جمهور چه حالی دارند دلم برایشان آتش بود.

از روز حادثه کلمه‌ها از ذهنم گریخته بودند از گریه لبریز و از بغض پُر بودم. جلوی تلویزیون به جنگلی خیره شده بودم که مه آن را در آغوش کشیده بود.

ناگهان روضه «دلم زیر و رو شد» حاج محمود کریمی دلم را تکان داد. قطره‌های اشک با کلمه‌ها جاری شدند و نوشتم: سوختی آتش گرفتی جنگل اما سبز ماند. شک ندارم روضه ات را حضرت عباس خواند».

به گزارش ایبنا، «اعظم پشت مشهدی» مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان و از نویسندگان پرکار دفاع مقدس است که ۳۵ کتاب گران‌بها در این زمینه تالیف کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها