چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
گرامیداشت شهدای خدمت در بنیاد ایران‌شناسی برگزار می‌شود

آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، شهید جمهور و ریاست عالیه بنیاد ایران‌شناسی و همراهان، را با حضور نمایندگان پیروان ادیان توحیدی در روز شنبه ۱۲ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، شهید جمهور و ریاست عالیه بنیاد ایران‌شناسی و همراهان، را با حضور نمایندگان پیروان ادیان توحیدی در روز شنبه ۱۲ خرداد ماه برگزار می‌کند.

در این مراسم محمدحسین رجبی دوانی (رئیس بنیاد ایران شناسی)، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه (دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ماموستا عبدالسلام کریمی (مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی)، موبد هرمز خسرویانی (نماینده انجمن موبدان)، همایون سامه یح (نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی)، شارلی انویه تکیه (نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی)، یوناتن بت‌کلیا (رئیس انجمن آشوریان تهران)، افشین نمیرانیان (رئیس انجمن زرتشتیان تهران) سخنرانی می‌کند.

این مراسم در روز شنبه ۱۲ خرداد ماه و از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۰۰ در تالار محتشم کاشانی بنیاد ایران‌شناسی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان و دوستداران شهدای عزیز خدمت و مردم شهید پرور ایران می‌توانند در این مراسم شرکت نمایند.

طبق ماده ۶ اساسنامه بنیاد ایران‌شناسی، ریاست عالیه این بنیاد با رئیس جمهوری اسلامی ایران است و در طول دولت سیزدهم نیز، شهید آیت‌الله رئیسی به عنوان ریاست عالیه بنیاد ایران‌شناسی همواره پیگیر مسائل و موضوعات ایران‌شناسی بوده و در مواردی به ارائه نکات راه گشایی در حل مشکلات این حوزه پرداختند. شهید جمهور بزرگوار، توجه و حساسیت بسیاری به هویت ایران-اسلامی داشتند و به محوریت نقش بنیاد ایران‌شناسی در این حوزه تاکید داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها