پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
فراخوان شناسایی نویسندگان نوجوان زنجانی منتشر شد

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در راستای پرورش استعدادهای برتر در حوزه نویسندگی؛ فراخوانی از سوی کانون پرورش فکری زنجان منتشر شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای شناسایی استعدادهای برتر نویسندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان؛ فراخوانی در کل استان منتشر کرده است.

وی با اشاره به اینکه این فراخوان به صورت ویژه در ۲۸ مرکز کانونی هم اطلاع رسانی شده است، گفت: هدف از این کار شناسایی استعدادهای ادبی و دعوت از نوجوانان مستعد و علاقه‌مند برای حضور در کارگاه‌های و انجمن‌های تخصصی شعر و داستان کانون پرورش فکری است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: این فراخوان برای شناسایی استعدادهای برتر در رده‌های سنی ۱۳ تا ۱۷ سال برای حضور در کارگاه‌ها و انجمن‌های تخصصی شعر و داستان منتشر شده است.

وی تصریح کرد: طبق فراخوان همه نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌نویسی و شعرسرایی برای حضور در دوره‌های تخصصی شعر و داستان و ورود حرفه‌ای به دنیای ادبیات، آثار و دلنوشته‌های خود را تحویل کانون دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه در کلاس شعر نویسی، بچه ها در ابتدا با بیت ها و طریقه شعر نوشتن آشنا می‌شوند، گفت: در کلاس داستان نویسی نیز بچه ها داستان هایشان را بر اساس تخیل می نویسند.

عیسی خانی با اشاره به اینکه از دیرباز کانون پرورش فکری زنجان با استعدادیابی و همچنین تربیت نویسندگان؛ افراد سرشناسی در این حوزه آموزش داده است، افزود: برخی از نویسندگان هم اکنون با کانون همکاری دارند و حتی در حوزه کودک نیز تولیدات خوبی داشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط