جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
اعتماد به لایه‌های میانی جامعه و جوانان انقلابی از خصایص رئیس جمهور مردمی بود

هرمزگان - اعتماد به لایه‌های میانی جامعه و جوانان انقلابی از خصایص رئیس جمهور مردمی بود.

سرویس استان‌های خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) - اعظم پشت مشهدی، مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان و نویسنده ادبیات پایداری: دبیر جبهه فرهنگی انقلاب هرمزگان در خصوص شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: به واسطه شناختی که از جهادگران و جامعه فعالان مردمی اربعین داشت در همان سال نخست ریاست جمهوری، جلسه‌ای در دفتر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. به همراه جمعی از فعالین مردمی اربعین کشور در آن نشست حضور داشتم. از نکته‌های مهم آن دیدار توجه و دغدغه شخصی شهید رئیسی به مقوله اربعین و اجرای شایسته آن در کشور بود.

داوود میرنژاد تاکید داشت در دوران تولیت آستان قدس رضوی هم با همدلی و پشتیبانی ایشان مراسم اربعین برگزار شده بود. در آن جلسه خیلی دلسوزانه و با سعه صدر صحبت‌ها و مطالبات حضار را شنید و علاوه بر دیدار جمعی با تک تک دست اندرکاران ستاد مردمی اربعین گفت‌وگو کرد. اعتماد به لایه‌های میانی جامعه و جوانان انقلابی از خصایص رئیس جمهور مردمی بود.

تمام هَم و غم رئیس جمهور این بود که کارهای کشور مگر با مشارکت مردم حل نمی‌شود. با حضور و تدبیر ایشان ستاد اربعین مردمی تشکیل شد و به جرئت می‌توان گفت که سال ۱۴۰۲ بهترین و منظم‌ترین مراسم اربعین برگزار شد که تنها با همت و دلسوزی شهید رئیسی محقق شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها