دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کتابخانه تخصصی هدهد سفید میزبان «بهترین پدربزرگ دنیا»

زنجان- به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)؛ برنامه «بهترین پدربزرگ دنیا» در کتابخانه تخصصی هدهد سفید اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، با توجه به افزایش برنامه‌های فرهنگی و ادبی در کتابخانه‌های عمومی، این مرکز در مناسبت‌های مختلف میزبان اعضا هستند.

بر همین اساس به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره)، ویژه برنامه «بهترین پدربزرگ دنیا» در کتابخانه تخصصی هدهد سفید برگزار شد.

این برنامه ویژه گروه سنی ۸ تا ۱۱ سال و در قالب قصه‌گویی، بیان ویژگی‌های شخصیتی امام راحل، شعرخوانی و عزاداری برگزار شد.

کودکان کانونی به سوگ پروانه‌ها نشستند

به مناسبت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) ویژه برنامه «در سوگ امام پروانه ها» برگزار شد.

در این برنامه که با هدف آشنایی اعضا با شخصیت والای این رهبر بزرگ و بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره) برگزار شد، برنامه‌های مختلفی از قبیل معرفی شخصیت امام خمینی (ره)، شعرخوانی درباره امام (ره)، معرفی کتاب «مهربان مثل مسیح» درباره‌ی امام خمینی (ره)، پخش کلیپ «رفتار امام با بچه‌ها» و ایستگاه کاردستی اجرا شد.

در این برنامه اعضا پروانه‌هایی را که درست کرده بودند در کنار عکس رهبر انقلاب گذاشتند و یاد و نام این رهبر مهربان را گرامی داشتند.

نخل‌ها ایستاده قد می‌کشند

مرکز فرهنگی هنری قیدار با همکاری دبستان کوثر با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری سالروز رحلت امام خمینی (ره) و نیز بزرگداشت شهدای خدمت بویژه شهید جمهور عزیز را گرامی داشتند.

در این برنامه علاوه بر ارائه داستان‌های درباره زندگی امام راحل و خدمات رئیس جمهور شهید؛ یاد و خاطره این عزیران گرامی داشته شد.

در بخش بعدی برنامه اعضا در کارگاه کتابخوانی و معرفی کتاب (ای ابراهیم، شهر بی‌خاطره) شرکت کرده و داستان‌هایی در این باره نوشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط