شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
ایستگاه کتاب شهدای ۱۵ خرداد در زنجان دائر شد

زنجان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد؛ ایستگاه کتاب شهدا در زنجان دائر شده است.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته امسال ۳ هزار زائر زنجانی از استان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید برای این ایام اضافه کرد: از جمله برنامه‌های این اداره کل به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد برگزاری مراسم گرامیداشت با حضور خانواده شهدا و کارکنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع وصیت نامه امام راحل نیز خبر داد و گفت: علاوه بر این ایستگاه کتاب شهدای ۱۵ خرداد نیز در زنجان دایر شده است.

وی افزود: برگزاری ایستگاه صلواتی در راهپیمایی ۱۵ خرداد، برگزاری همایش عاشقان ولایت با حضور اعضای حلقه صالحین، برگزاری محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای ۱۵ خرداد و امام خمینی (ره)، اختصاص بخشی از خطبه های نماز جمعه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)) و قیام خونین ۱۵ خرداد از دیگر برنامه‌‎های این ایام است.

وی تصریح کرد: برگزاری مجالس انس با قرآن و مراسم شب شعر و خاطره با موضوع امام خمینی رحمت الله علیه و بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ در سطح مراکز فرهنگی و مساجد کشور، تولید محتوای رسانه ای و دیجیتال و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، تهیه پیام‌های کوتاه صوتی تصویری و متنی از گروه های مرجع (اندیشمندان، اساتید دانشگاه، نویسندگان، هنرمندان و رزشکاران) از سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ۱۴ و ۱۵ خرداد است.

رئیس شورای هماهنگی استان زنجان بر لزوم هرچه پررنگ‌تر شدن برنامه‌های این ایام تأکید کرد و گفت: نسل کنونی انقلاب، بخصوص نسل جوان، همه ابعاد وجودی امام را به درستی نمی‌شناسند و لذا معرفی ایشان به نسل جوان که قرار است، مسئولیّت ملی و انقلابی گام دوم این انقلاب را بر عهده بگیرد و همچنین برای اداره‌ی بهینه‌ی آینده کشور، از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط