پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
برگزاری مسابقه کتابخوانی فرازی از وصیت‌نامه امام راحل برای مددجویان زنجانی

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی فرازی از وصیت نامه امام راحل برای مددجویان زنجانی برگزار می‌شود.

روح اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد؛ برنامه‌های متعددی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ و ۱۵ خردادماه برهه تاثیرگذاری در تاریخ کشور ایران است، اضافه کرد: نسل کنونی انقلاب، به‌ویژه نسل جوان، همه ابعاد وجودی امام را به درستی نمی‌شناسند؛ بنابراین باید زمینه‌ای فراهم شود که این اشنایی صورت بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر جامعه هدفی بالغ بر ۵۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: بخش قابل توجهی از این مددجویان دانشجو و دانش‌آموز هستند که لازم است نسبت به تبیین اندیشه‌های امام راحل برای آنها اقدام شود.

صالحی ادامه داد: در همین راستا مسابقه کتابخوانی در قالب فرازی بر وصیت نامه امام خمینی (ره) به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقه کتابخوانی از کتاب وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی نوجوانان و جوانان با رویکردها و آرمان‌ها بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

صالحی گفت: برگزاری نشست های تخصصی، مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه و اجرای طرح فلاح از دیگر برنامه‌هایی است که به همین مناسبت انجام می شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اعظم IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    سلام این مسابقه فقط مربوط به زنجان است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط