چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
پنجمین برنامه «سلام کتاب» به همت فرهنگسرای رویش برگزار می‌شود

پنجمین برنامه «سلام کتاب» باهدف رونمایی کتاب هنرجویان کانون ادبی قلم مانا پنج شنبه 17 خردادا ماه ساعت 17 در مجموعه فرهنگی برج آزادی تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کانون ادبی قلم مانای فرهنگسرای رویش پنجمین برنامه «سلام کتاب» را با رونمایی از کتاب‌های «گیل دخت» به قلم سیده محدثه باقری، کتاب «شعرهایی که او هرگز نخواند» به قلم نازیلا نجابت و کتاب «خودباوری تا موفقیت» به قلم معصومه طالبی سهزابی و هر سه کتاب به ویراستاری دبیری کانون قلم مانا، ملیکا دستاری برگزار می‌کند.

این برنامه با حضور با حضور صاحبان اثر، جمعی از اهالی قلم و علاقمندان به تازه‌های کتاب و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سالن مجموعه فرهنگی برج آزادی برگزار می‌شود.

کتاب «گیل دخت»، اولین کتاب به چاپ رسیده از نویسنده است و این رمان به زندگی دختری گیلانی می‌پردازد و پستی‌ها و بلندی‌های زندگی آن دختر را به نمایش می‌گذارد. این کتاب در سال ۱۴۰۲ به چاپ رسید. همچنین کتاب «شعرهایی که او هرگز نخوان»، چهارمین کتاب به چاپ رسیده از نازیلا نجابتی است. این رمان زندگی دختر شاعری را شرح می‌دهد که شعرهایش آوازه‌ی شهر شده‌اند و مخاطب اصلی آن هیچ خبر ندارد که تمام این شعرها به برای او به قلم آمده‌اند. این کتاب نیز در سال ۱۴۰۳ به چاپ رسید.

کتاب «از خودباوری تا موفقیت» نیز اولین کتاب به چاپ رسیده از معصومه طالبی سهزابی است. این کتاب در رابطه با روش‌های رسیدن به موفقیت صبحت می‌کند و گام‌هایی که ما در این راه باید برداریم را ذکر می‌کند، این کتاب نیز در سال ۱۴۰۲ چاپ شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه می‌توانند به مجموعه فرهنگی برج آزادی واقع در میدان آزادی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها