جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
فراخوان کلاس‌های تابستانی داستان نویسی و شعر در زنجان منتشر شد

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: فراخوان کلاس‌های تابستانی داستان نویسی و شعر در کانون پرورش فکری زنجان منتشر شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در پی شروع تعطیلات تابستان و بالا بردن سطح کیفی و کمی اوقات فراغت در بین کودکان و نوجوانان، این اداره کل همزمان با سراسر کشور اقدام به ثبت‌نام کارگاه‌های کانون پرورش فکری زنجان کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های کارگاه‌های کانون، امکان بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در نواحی و مناطق مختلف زنجان و دیگر شهرستان است، اضافه کرد: کودکان در سراسر استان می‌توانند به صورت مراجعه به مراکز کانون در شهر اقامت خود در کلاس‌های کانون شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به عناوین کلاس‌های آموزشی کانون اشاره کرد و گفت: نقاشی و تصویرگری، فعالیت‌های علمی - مهارت زندگی، خبرنگاری و روزنامه‌نگاری، قصه‌گویی، کاردستی، نجوم - رباتیک، کارگاه شعر و داستان، خوشنویسی - سفالگری، عکاسی و پویانمایی، هنرهای نمایشی - موسیقی، آموزش‌های زبان انگلیسی از جمله این کارگاه‌هاست.

عیسی خانی تصریح کرد: این کلاس‌ها ویژه گروه‌های سنی «نوباوه» چهار سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا به صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌ها و کارگاه‌های کانون یک فرصت برای توانمند سازی کودکان و نوجوانان است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها در کانون مبتنی بر افزایش دانش و مهارت جامعه هدف است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برای تمرکز بیشتر مربی و همچنین یادگیری بهتر، هر کارگاه با وجود استقبال گسترده کودکان و نوجوانان استان باحضور حداقل نفرات برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط