دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کتاب تألیفی «همه‌ش مال جوجه باشه!» منتشر شد

کتاب «همه‌ش مال جوجه باشه!» به قلم اعظم مهدوی با تصویرگری پدرام کازرونی از سوی انتشارات کتاب‌های طوطی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا بعد از کتاب «به کرگدن بگو بره» این‌بار جوجه و کرگدن با داستانی تازه به بازار نشر آمده‌اند. این داستان مصور تألیفی که برای کودکان بالای دو سال مناسب است، قصد دارد در دل داستانی کودکانه و دلنشین به نکوهش رفتار خودخواهی در کودکان و پرورش روحیه دوستی بپردازد.

داستان کتاب از آنجایی شروع می‌شود که در کنار یک برش کیک خوشمزه، هدیه‌هایی که دوستان کرگدن برای تولد او آورده‌اند روی هم قرار گرفته است. هدیه‌هایی که برای کرگدن است؛ اما جوجه خودخواه قصه با خوشحالی می‌خواهد همه آن‌ها را برای خودش بردارد.

«همه‌ش مال منه!

مال جوجه!»

اما جوجه فقط کادوهای تولد کرگدن را نمی‌خواهد؛

: «کلاه مال منه!

دست نزن!

مال جوجه است!»

اگر دوستی بهترین چیز دنیا نباشد، حتماً یکی از بهترین چیزهاست؛ به همین دلیل هم جوجه قصه ما طی این داستان یاد می‌گیرد باید همه‌چیز را با کرگدن و بقیه دوستانش تقسیم کند تا بتواند دوستی شاد و خوبی را با آن‌ها رقم بزند.

حالا دیگر همیشه جوجه رو به دوستانش می‌گوید: «مال ماست! مال ماست! همه‌اش مال ماست.»

این کتاب که اولین چاپ آن با شمارگان دو هزار نسخه در سال ۱۴۰۳ وارد بازار نشر شده، جزو پرفروش‌ترین عناوین انتشارات کتاب‌های طوطی (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ نیز بوده است.

اطلاعات بیشتر:

کتاب «همه‌ش مال جوجه باشه!» نوشته اعظم مهدوی با تصویرگری پدرام کازرونی از سوی انتشارات کتاب‌های طوطی در ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان دو هزار نسخه و به بهای ۱۳۵ هزار تومان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط