دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
جشنواره تابستانی کانون؛ نوآوری و شادابی در قلب چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری - با آغاز فصل گرما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با شعار «تابستانی به یادماندنی بساز»، با برنامه‌های نوآورانه و فضایی پر از نشاط و خلاقیت، فرصتی برای ساخت خاطرات شیرین تابستانی برای کودکان و نوجوانان فراهم آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، در آغازین روز فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، ظهر روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ همزمان با تمامی مراکز کانون در استان، مرکز مجتمع شهرکرد، با حضور جمعی از مسئولین، والدین و فرزندانشان میزبان جشنی باشکوهی بود که با شعار «تابستانی به یادماندنی بساز» برگزار شد.

جشنواره تابستانی کانون؛ نوآوری و شادابی در قلب چهارمحال و بختیاری


در این مراسم روح‌الله واحد، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نوآوری و خلاقیت در برگزاری کارگاه‌های تابستانی امسال گفت: هدف برگزاری این کارگاه‌ها ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و در همین راستا با تغییرات فیزیکی در مراکز و ایجاد محیط‌های بازی و سرگرمی جدید، در تلاشیم این هدف محقق شود.


وی ادامه داد: برای این منظور ابتدا از مرکز مجتمع شهرکرد، که جزو مراکز الگوی استان است شروع کردیم و در ابتدا مشکلات ساختمانی مرکز را برطرف کرده و سپس با استقرار چندین دستگاه بازی متنوع، در تلاشیم روحیه مضاعفی را به بدنه‌ی این قشر از جامعه تزریق کنیم.


واحد با اشاره به اختصاص یکی از کارگاه‌های مرکز مجتمع به بازی‌های رایانه‌ای جدید گفت: دستگاه‌های جدید و روزآمدی در این کارگاه مستقر گردیده که اعضا و فراگیران کارگاه‌ها می‌توانند از آنها استفاده کنند. استفاده از این بازی‌ها که رویکرد فرهنگی دارد، مخصوص کودکان و نوجوانانی است که فعال و جزو ممتازین باشند و جنبه فرهنگی و تشویقی داشته تا کسالت و خستگی را از کودکان و نوجوانان بر طرف کند.


روح‌الله واحد ضمن دعوت از خانواده‌ها برای حضور مستمر فرزندانشان در کانون گفت: در صورتی که فرزند شما در کانون عضو ثابت شود، می‌تواند بعد از یک سال تمدید عضویت از تخفیف ۵۰ درصدی و بعد از دوسال تمدید عضویت از تخفیف ۱۰۰ درصدی در استفاده از کارگاه‌های ویژه تابستان بهره‌مند شود.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری برای پدر و مادر کودکان و نوجوانان عضو کانون هم خبر خوبی داشت و گفت: در اکثر مواقع والدین به همراه فرزندان خود در کانون حضور دارند و تا زمان اتمام زمان کارگاه، در محل کانون و یا در فضای مجاور به انتظار نشسته و وقت خود را می‌گذرانند. به همین منظور و برای استفاده بهینه از اوقات انتظار والدین، ما قصد داریم از پتانسیل خانواده‌ها در برگزاری برنامه‌های متنوع بهره‌مند گردیم و همچنین کارگاه‌های آموزش خانواده و کلاس‌های روانشناسی و سبک زندگی را باحضور اساتید مطرح و مجرب به صورت کاملاً رایگان برگزار کنیم.


به گزارش ایبنا، شاهنامه‌خوانی، اجرای نمایش عروسکی، اجرای موسیقی کودکانه، رونمایی از کتاب «ماهی کوچولو» و بُرش کیک شروع کارگاه‌های تابستانی از جمله برنامه‌های جذاب این مراسم بود.

جشنواره تابستانی کانون؛ نوآوری و شادابی در قلب چهارمحال و بختیاری

جشنواره تابستانی کانون؛ نوآوری و شادابی در قلب چهارمحال و بختیاری

جشنواره تابستانی کانون؛ نوآوری و شادابی در قلب چهارمحال و بختیاری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها