سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
جایزه کتاب سال ایلام فرصتی برای همگرایی است

ایلام-معاون امورفرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان ایلام گفت:جایزه کتاب سال استان ،بهانه و فرصتی برای همگرایی است.

منصور محبی، معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: جایزه کتاب سال استان ایلام، نقش مهم و موثری در تقویت همگرایی و همکاری میان ناشران و مولفان و کنشگران حوزه کتاب ایفا می‌کند.

محبی با اشاره به برگزاری مستمر و منظم شش دوره جایزه کتاب سال استان گفت: خوشبختانه این جایزه با عنایت به استمرار و پویایی و تاثیرگذاری آن بر جوامع هدف، به یک برند فرهنگی و ادبی تبدیل شده که مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفته است‌.

وی ادامه‌داد: جایزه کتاب سال استان که در سال جاری وارد دوره هفتم شده، بنیادهای انگیزشی لازم در میان ناشران و مولفان ایلامی به وجود آورده که خوشبختانه به یک جریان فرهنگی، ادبی، علمی پژوهشی تبدیل شده است.

وی ادامه‌داد: انشاالله در روزهای آینده فراخوان هفتمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.

مؤلف کتاب «شخصیت‌پردازی در رمان جنگ با تکیه بر پنج رمان برتر دهه هشتاد» ادامه داد: برگزاری جایزه کتاب سال استان ایلام، فرصت خوبی برای معرفی و شناساندن ظرفیت های ادبی ناشران و مؤلفان به مخاطبان است.

به گزارش ایبنا، دوره اول جایزه کتاب سال استان ایلام (در سال ۱۳۹۶) توسط مؤسسه فرهنگی هنری فراسوی فصل پنجم هنر برگزار شد و اجرای دوره‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم برعهده مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام به مدیریت ملوک هاشمی بوده و با عنایت به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران، هفتمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، به صورت دوسالانه و سال جاری برگزخواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشته صید حسین زاده IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    سلام .من به تازگی کتاب نوشتم و بسیار کتاب خوب و آموزنده ای است حدودا 5سال برایش زحمت کشیدم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها