چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری در ۲۴ مرکز زنجان

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری استان زنجان در ۲۴ مرکز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت در ۱۶ مرکز ثابت، ۸ کتابخانه سیار شهری و روستایی و یک کتابخانه پستی در کانون پرورش فکری استان زنجان و همچنین کانون زبان ایران واحد زنجان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در راستای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در قالب کارگاه‌های مختلف اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: نقاشی و تصویرگری، فعالیت‌های علمی - مهارت زندگی، خبرنگاری و روزنامه‌نگاری، قصه‌گویی_ کاردستی، نجوم - رباتیک، کارگاه شعر و داستان، خوشنویسی - سفالگری، عکاسی و پویانمایی، هنرهای نمایشی _ موسیقی، آموزش‌های زبان انگلیسی و غیر انگلیسی از جمله کارگاه‌هایی است که توسط کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

عیسی خانی گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت آنها با طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق و با رویکردهای تربیتی، دینی، خانواده‌محوری، نوجوان‌محوری، مرکزمحوری و جذب و پایدارسازی اعضا به ویژه نوجوانان، افزایش دایره مخاطبان، مداخله همراهی و بهره‌مندی موثر خانواده‌ها در فعالیت‌های کانون از اهداف برگزاری این کلاس‌هاست.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های تابستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تابستانتو بساز» برگزار می‌شود، افزود: فعالیت‌های این ایام شامل برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، کارگاه و کلاس، برگزاری رویدادهای مناسبتی، طراحی و اجرای مسابقه، جشنواره و مهرواره، برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: فعالیت‌های شصت‌گانه، توسعه و ترویج کتاب‌خوانی، توجه به طرح کانون مدرسه، توسعه و ترویج علم و فناوری، طرح توسعه و ترویج زبان و ادبیات فارسی، قصه‌گویی، برنامه‌ریزی برای محرم و اربعین حسینی، فعالیت‌های علمی و نجوم از جمله فعالیت‌هایی است که اعضای کانون طی ایام تابستان انجام خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط