چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
کتابخانه عمومی شیخ بهایی پردیس بازگشایی شد

کتابخانه عمومی شیخ بهایی پردیس پس از بازسازی در سفر استانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شهرستان‌های شرق استان تهران بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور صبح چهارشنبه (۲۳ خرداد) به شهرستان‌های شرق استان تهران سفر کرد. در ابتدای این سفر کتابخانه عمومی شیخ بهایی پردیس با حضور دبیرکل نهاد بدون تشریفات بازگشایی شد تا ارائه خدمات به اعضا، مخاطبان و مردم را از سر بگیرد.

کتابخانه عمومی شیخ بهایی شهرستان پردیس در سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۵۹۲ متر مربع و با زیربنای ۳۲۰ متر مربع افتتاح شد. این کتابخانه دارای بخش‌های مخزن اصلی، مرجع، نشریات، کودک و سالن‌های مطالعه خانم‌ها و آقایان است. در تابستان ۱۴۰۲ با توجه به مشکلات عمرانی ساختمان و نیاز به بهسازی و شاداب‌سازی، کتابخانه در پروژه‌های بازسازی این اداره‌کل قرار گرفت و در اردیبهشت ۱۴۰۳ تکمیل شد.

به‌سازی سیستم روشنایی و اجرای نور خطی نخستین‌بار در کتابخانه‌های عمومی استان تهران و تعویض سیم‌کشی‌های بخش مخزن و لابی و رفع مشکل میزان روشنایی بخش مخزن و لابی، تعمیر رمپ ورودی، گچ‌کاری و رنگ‌آمیزی آبدارخانه و سرویس‌های بهداشتی، تغییر نقشه معماری، جابجایی در ورودی، جابجایی بخش کودک و افزایش متراژ و نصب شیشه سکوریت ازجمله اقدامات انجام شده در این کتابخانه است. در مجموع برای تعمیر، بهسازی و شاداب‌سازی کتابخانه شیخ بهایی پردیس ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها