پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
برگزاری دومین اجلاسیه بزرگ مبلغان استان همدان/ برپایی نمایشگاه با ۱۱۹ عنوان کتاب

همدان - دومین اجلاسیه بزرگ مبلغان استان همدان با عنوان «میدان تبیین ۲» در همدان آغاز به کار کرد و در حاشیه آن نمایشگاهی از آثار و کتب رهبر انقلاب در ۱۱۹ عنوان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، دومین اجلاسیه بزرگ مبلغان استان همدان با عنوان «میدان تبیین ۲» صبح پنج‌شنبه با حضور بیش از یک هزار مبلغ در همدان آغاز به کار کرد.

در حاشیه این اجلاسیه نمایشگاه کتاب نیز با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی از آثار و کتب مقام معظم رهبری در ۱۱۹ عنوان کتاب برپا شده است تا مبلغان ضمن آشنایی بتوانند از این کتب خریداری و مطالعه کنند.

برگزاری دومین اجلاسیه بزرگ مبلغان استان همدان/ برپایی نمایشگاه با ۱۱۹ عنوان کتاب

ارتباطات اجتماعی باید در جامعه تقویت شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در آیین افتتاحیه این اجلاسیه گفت: برگزاری این جلسات موجب برکت و حرکت است که می‌تواند تعاملات را استمرار بخشد.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با بیان اینکه فضای جامعه برای مشارکت حداکثری آماده است گفت: اگر کسی به نحوه اداره کشور آشنا باشد باید بداند ساختار، قوانین و پیچیدگی‌هایی وجود دارد که برخی کندی‌ها و موانع را در اجرای کار ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه باید جامعه‌شناسی خوبی داشته باشیم زیرا اگر جامعه را درست نشناسیم، نمی‌توانیم روایت درستی داشته باشیم گفت: به همین منظور ارتباطات اجتماعی باید تقویت شود.

شعبانی با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات باید از افراد اصلح حمایت کرد اما مراقب تخریب‌ها بود افزود: ما نیازمند مدیر اجرایی همچون شهید رئیسی هستیم.

برگزاری دومین اجلاسیه بزرگ مبلغان استان همدان/ برپایی نمایشگاه با ۱۱۹ عنوان کتاب

تبیین انتخاب آگاهانه وظیفه مبلغان در انتخابات است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز اظهار کرد: این دومین اجلاسیه با حضور بیش از یک‌هزار مبلغ و روحانی استان است که قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است.

حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی گفت: در این همایش یک روزه که با حضور استادان برجسته تقسیم کار شده و محورهای گفتمانی و دال مرکزی بحث تببین مقاومت است و گفتمان مشترک در سه محور غدیر، انتخابات و محرم است.

ارتقایی شعار این اجلاسیه را «خدمت، دعوت، روایت» برشمرد و تصریح کرد: استادان حاضر در جلسه توضیحات و سخنرانی خود را با محورهای ذکر شده ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه دهه ولایت فرصت خوبی برای انجام فعالیت تبلیغی است، ابراز کرد: مبلغان در ایام تبلیغی پیش رو می‌توانند به تبیین انتخاب صحیح و آگاهانه بپردازند تا شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در کشور باشیم.

ارتقایی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش اتفاق مبارک به همت قرارگاه حوزوی جهاد تبیین استان و با حضور نهادهای مرتبط با شبکه تبلیغ استان همدان است، خاطرنشان کرد: شعار این اجلاسیه «خدمت، دعوت، روایت» است و حضور اساتید در جلسه توضیحات و سخنرانی قابل توجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها