شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
اولین زیست‌بوم اوقات فراغت ایرانی برای کودکان و نوجوانان رونمایی می‌شود

سکوی اینترنتی «سرزمین آوانیان؛ اولین زیست‌بوم تماماً ایرانی با محوریت کودکان و نوجوانان»، شنبه (۲۶ خردادماه) در کوشک باغ هنر، خانه شعر و ادبیات رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سکوی اینترنتی «سرزمین آوانیان؛ اولین زیست‌بوم تماماً ایرانی با محوریت کودکان و نوجوانان» در مراسمی با حضور ابراهیم معظمی گودرزی، کارشناس فرهنگی و خانم سامه ابتهاج، مدیر و پژوهشگر فرهنگی، شنبه (۲۶ خردادماه) در کوشک باغ هنر، خانه شعر و ادبیات، سالن جلال آل احمد رونمایی خواهد شد.

رضا تبریزی (وحید) مؤسس مجموعه سرزمین آوانیان با اشاره به رونمایی از سکوی اینترنتی سرزمین آوانیان گفت: ما در ایران هیچ برنامه‌ریزی متقن و مشخصی در حوزه اوقات فراغت کودکان نداریم؛ به این دلیل سرزمین آوانیان با طراحی هوشمندانه در بستر سئو و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهره‌برداری از هوش مصنوعی برای اولین‌بار وب‌سایتی راه‌اندازی کرده که هم به کودک خوراک مورد نیازش را می‌دهد و هم والدین را در حوزه اوقات فراغت راهنمایی می‌کند.

همچنین در این مراسم، مجموعه کتاب‌های حوزه اوقات فراغت با عنوان «۲۱ هفته بریز و بپاچ» معرفی خواهد شد. این مجموعه که ویژه والدین و دانش‌آموزان است، شامل کتاب‌هایی با موضوع برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و مهارت‌آموزی است. این کتاب‌ها با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های فردی و گروهی تهیه شده‌اند و می‌توانند به عنوان یک منبع تخصصی سرگرمی‌آموزی برای ایجاد سبک زندگی هدفمند خانواده ایرانی استفاده شوند.

سرزمین آوانیان با رونمایی از سکوی اینترنتی اوقات فراغت خود، گامی مهم در مسیر ایجاد بسترهای مناسب برای پُرکردن اوقات فراغت به صورت هدفمند و سازنده برداشته است. این سکوی اینترنتی با ارائه برنامه‌های متنوع متناسب با فرهنگ ایرانی و کتاب‌های آموزشی، تلاش دارد نیازهای مختلف خانواده‌ها را در زمینه اوقات فراغت پوشش دهد و به ارتقای سطح کیفی زندگی آنان کمک کند.

لازم به ذکر است، مراسم رونمایی از سکوی اینترنتی سرزمین آوانیان؛ اولین بوم‌زیست تماماً ایرانی با محوریت کودکان شنبه (۲۶ خردادماه) ساعت ۱۶ تا ۱۸ در کوشک باغ هنر، خانه شعر و ادبیات، سالن جلال آل احمد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها