یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
کانون پرورش فکری ظرفیت مناسبی برای کتابخوان کردن کودکان است

خراسان جنوبی_ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکان بسیار خوبی برای آشنایی کودکان با کتاب و حرکت در مسیر کتابخوانی و شکوفایی استعدادها در این زمینه است.

مهدی مظهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند بیان کرد: مطالعه در دوران کودکی و نوجوانی یکی از عناصر اصلی و تأثیرگذار در شکل‌گیری شخصیت است و آشنا کردن این نسل با کتاب و کتاب‌خوانی تأثیر بسزایی در رشد و تکامل ابعاد مختلف شخصیتی افراد دارد.

وی با اشاره به اینکه توجه به این موضوع سبب می شود تا با تربیت افرادی سالم شاهد شکل‌گیری جامعه سالم باشیم، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش بی‌بدیلی در این فرایند دارد و کوشش‌های مربیان هم متمرکز بر این موضوع است.

مظهری با اشاره به آغاز کلاس‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ابتدای تیرماه گفت: فعالیت‌های تابستانی این نهاد در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف آغاز شده و کلاس‌های زیادی از جمله شعر خوانی، موسیقی، جواهرسازی، قصه گویی و … برگزار می‌شود.

وی افزود: رده سنی کلاس‌های تابستانه کانون پرورش فکری نوجوانان و جوانان استان بین ۶ تا ۱۸ سال است و سعی شده در این کلاس‌های بیشتر از همه به ترویج کتابخوانی پرداخته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها