سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
فراخوان پاسداشت زبان و ادبیات فارسی در همدان منتشر شد

همدان - فراخوان پاسداشت زبان و ادبیات فارسی و تکریم مروجان ادبیات فارسی در همدان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، با توجه به اهمیت پاسداشت زبان فارسی همچنین ضرورت تکریم مروجان زبان و ادبیات فارسی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اقدام به انتشار فراخوان ارسال طرح در این زمینه کرده است.

بر این اساس از تمام صاحب‌نظران، اساتید و تشکل‌های فرهنگی و ادبی دعوت شده تا در فرصت پیش رو با رعایت جنبه‌های نوآورانه در خور فرهنگ غنی زبان و ادبیات فارسی طرح‌های بدیع خود را در قالب جشنواره، همایش، نشست‌های ادبی و علمی، کارگاه‌های آموزشی و مسابقات ادبی به این اداره‌کل ارسال کنند.

تمام طرح‌های ارسالی از سوی هیات داوران بررسی و ارزیابی می‌شود و طرح‌های برتر برای اجرا مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت.

آخرین مهلت ارسال طرح ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۳ است که علاقمندان می‌توانند طرح‌های خود را به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • لیلا کاهکش پور IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    فرهنگ وزبان پارسی بر اصل محوریت دارد کاشت : اندیشه نیک داشت : کلام نیک برداشت : رفتارنیک وبه پرهای همای سعادت وسیمرغ شاهنامه ارتباط داردو خود کلمه سعادت « سه عادت» هم به همین دلیل هست .پرواز تخیل ،پرواز سخن و اسرار پرقنداق فرشته فطرس که هرکه هر چی داره از پره قنداق دارد. ومحتوای کلمه بارز و مهم (( پارسه ،پرسه )) به همین دلیل می باشد پر اول سیمرغ تخیل راستی یا رستم یعنی نجات یافته اندیشه ،پر دوم سیمرغ یعنی دانش کلام وسخن خیر وشر وارتباط با دیو اکوان یا اکومن که یکبار رستم را شکست داد وپر سوم : اسرار پر قنداق وبه گلهای ترمه « بته جغه » پژوهشگر پارس
  • ایرانی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    خدا رو شکر بعد از سالها یک کار مثبت واسه زبان زیبا و گرانقدر فارسی انجام میگیره 🤲❤🌷🌹🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها