جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
طرح «آیه‌های زندگی» طی ماه محرم در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طرح «آیه‌های زندگی» طی ماه محرم در زنجان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: ترویج معارف و نشر اهل بیت (ع) از جمله وظایف و کارکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی تصریح کرد: با توجه به تفکیک وظایف سازمان تبلیغات و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبیین مؤثر اسلام ناب و گفتمان سازی بر اساس اولویت انقلاب و مقابله با تهاجم فرهنگی رسالت هویتی است و راهبری در زیست بوم تبلیغی و اطلاع رسانی دینی و بهره گیری از هسته‌ها و سرمایه‌های اجتماعی از مأموریت‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های قرآنی تبلیغات اسلامی اجرای طرح «آیه‌های زندگی» بود، اضافه کرد: گفتمان‌سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآن کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتارهای عملی بین همه گروه‌های مردم از نتایج اجرای طرح زندگی با آیه‌ها در استان زنجان است.

یوسفی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان ۲۲ هزار نفر در طرح آیه‌های زندگی شرکت کردند، گفت: هدف از اجرای این طرح حفظ ۳۰ آیه توسط مردم بود که با بازخورد خوبی از سوی مردم مواجه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برای رسیدن به اهداف طرح «مسطورا» از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مساجد، جلسات قرآن خانگی، صدا و سیما استفاده شد.

وی با اشاره به اینکه در ماه محرم نیز امتداد این طرح قرآنی اجرا خواهد شد، اضافه کرد: امیدواریم تعداد شرکت کنندگان در ماه محرم بیشتر از ماه رمضان باشد.

یوسفی افزود: این طرح برای همه سنین زمینه فراهم کرده است و امید داریم دوباره به اساس قرآن بازگردیم و اصول دین را با قرآن ببینیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط