یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
اجرای طرح حفظ قرآن کریم «مستورا» در زنجان

زنجان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری طرح حفظ موضوعی قران خبر داد و گفت: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم (مستورا)، با هدف گفتمان‌سازی و حفظ موضوعی قرآن کریم در دستور کار قرار گرفته است.

بهزاد طارمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه برنامه‌های مختلفی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی و به میزبانی مساجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ایام فاطمیه شامل اعزام مبلغ به مناطق مختلف و برگزاری نشست‌های فاطمی است، اضافه کرد: برگزاری جلسات گفتمانی بصیرتی و دینی در مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام فاطمیه اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری جلسات قرآنی در قالب حفظ و تفسیر قرآن کریم، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع شبکه‌های اجتماعی نیز از دیگر مباحثی است که توسط این اداره کل دنبال می‌شود.

وی همچنین از برگزاری طرح حفظ موضوعی قران خبر داد و افزود: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم «مستورا» با هدف گفتمان‌سازی و حفظ موضوعی قرآن کریم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح قرآنی با مشارکت و همکاری اداره امور قرآنی زنجان اجرا می شود، بیان کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۲ آیه موضوعی قرآن کریم انتخاب شده است که به میزبانی مسجد امام علی (ع) برگزار می‌شود.

طارمی گفت: مخاطبان این طرح دانش آموزان مقطع متوسطه و عموم بزرگسالان به ویژه کنشگران فرهنگی و قرآنی و حافظان قرآنی کریم هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دینی و نشست بصیرتی در مساجد افزود: این مجالس با حضور مدرسین دینی برگزار می‌شود.

وی همچنین از توزیع کتابچه‌های موضوعی با محوریت زندگی حضرت زهرا (س) خبر داد و گفت: این کتابچه‌ها با هدف آشنایی نسل جوان با سیره زندگی ائمه معصومین (ع) توزیع می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط