شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
مسابقه کتابخوانی «پاییز آمد» در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه از برنامه‌های جانبی اردوهای راهیان نور برگزاری مسابقه کتابخوانی «پاییز آمد» است، گفت: این کتاب شامل خاطرات همسر شهید «احمد یوسفی» به نویسندگی فخرالسادات موسوی است.

سردار جهانبخش کرمی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان غرب کشور اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از استان زنجان به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اعزام اردوهای راهیان نور استان زنجان به مناطق عملیاتی غرب کشور در بازه زمانی ۲۹ خرداد تا ۱۵ تیرماه انجام خواهد شد، اضافه کرد: زائران اردوی راهیان نور شمالغرب در قالب ۱۲ دوره به منطقه عملیاتی اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از این اعزام‌ها اجرایی شدن برنامه‌های فرهنگی و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: در همین راستا از ظرفیت راویان دفاع مقدس نیز استفاده می‌شود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه از برنامه‌های جانبی اردوهای راهیان نور برگزاری مسابقه کتابخوانی «پاییز آمد» است، اضافه کرد: این کتاب شامل خاطرات همسر شهید «احمد یوسفی» به نویسندگی فخرالسادات موسوی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این مسابقه کتابخوانی صرفاً مختص اعزامی‌های راهیان نور نبوده و عموم مردم می‌توانند در آن شرکت کنند که در نهایت نیز به نفرات برنده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این اردوها ازظرفیت بسیجیان بومی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده شده است، اضافه کرد: برپایی موکب شهدای استان زنجان، معرفی شهدای شاخص دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، راه اندازی رادیو اردوگاه با حضور پیشکسوتان از جمله برنامه‌های اجرایی در طول اردوهای راهیان نور است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه تولید آثار فرهنگی سپاه استان به صورت مستقل اقدامات متعددی انجام داده است، افزود: تولید مستند موضوعی شهدا و اردوهای راهیان نور، چاپ کتاب زندگی نامه شهدا به صورت مستمر و همچنین خاطرات رزمندگان از جمله تولیدات سپاه در حوزه دفاع مقدس بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط