یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
مجموعه پوستر «مثل ابراهیم» منتشر شد

کرمان - مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری و مسئول پایداری حوزه هنری کرمان گفت: به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مجموعه پوستر «مثل ابراهیم » منتشر شد.

علیرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان اظهار کرد: در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهلمین روز عروج شهدای پرواز اردیبهشت رئیس جمهور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، مجموعه پوستر «مثل ابراهیم» منتشر شد.

وی افزود: این مجموعه پوستر برای گرامیداشت نام و یاد این شهدای بزرگوار و شهید جمهور کشورمان است که به همت اعضای حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان و با مشارکت و همراهی روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و متنا استان کرمان تولید شده است.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری و مسئول پایداری حوزه هنری کرمان با اشاره به گردآورندگان و نویسندگان این کار تصریح کرد: نویسنده این مجموعه، زهره نمازیان، طراح آن علیرضا باقری، مدیر تولید امین زاده تقی و کار گردآوری آن نیز بر عهده من بوده است.

این مجموعه شامل ۸ پوستر به همراه متن است که در ادامه متن یکی از پوستر ها را می خوانیم:

رئیس جمهور باید مثل ابراهیم با اخلاق باشد

برنامه به صورت زنده پخش می شد، مناظرات انتخاباتی با بیشترین بیننده، یکی از نامزدها تمام سال‌های تحصیلات حوزی و دانشگاهی اش را زیر سوال برد. تهمت و توهینی بزرگ در برنامه زنده.

با تواضع و آرامش جوابش را داد. پشت صحنه برنامه، به کسی که به او تهمت زده بود گفت: من از حق خودم گذشتم و برای گناهی که مرتکب شدی از خداوند برایت طلب مغفرت می‌کنم.

مجموعه پوستر «مثل ابراهیم» منتشر شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها