دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
محفل شعر «مولای مردم» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

لرستان - رئیس حوزه هنری لرستان از برگزاری محفل استانی شعر «مولای مردم» هم‌زمان با میهمانی بزرگ غدیر در شهر خرم‌آباد خبر داد.

سامان سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم آباد، گفت: هم‌زمان با برگزاری میهمانی سه کیلومتری غدیر، از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان محفل استانی شعر «مولای مردم» در موکب فرهنگ و هنر در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری لرستان گفت: در این آئین شاعران لرستانی اشعار خود را در قالب موضوعاتی همچون وصف مولا علی (ع)، غدیر و وحدت جهان اسلام، حماسه غدیر، غدیر امامت و ولایت، غدیر و پاسداری از حریم اهل‌بیت (ع) و سایر موضوعات مرتبط ارائه خواهند داد.

وی افزود: شعرخوانی، اجرای سرود، نمایش خیابانی، روایت‌نویسی، جشنواره عکاسی، عکاسی آتلیه‌ای، خطاطی از سوی هنرمندان از جمله بخش‌های این برنامه خواهد بود.

به گزارش ایبنا، «مهمانی بزرگ غدیر» در مسیری به طول ۳ کیلومتر با حضور بیش از ۲۰۰ موکب با خدمات مختلف از جمله اطعام و پذیرایی ساده، کودک و نوجوان، برنامه‌های فرهنگی، حجاب و عفاف، خدمات‌رسان، قرآن و نهج البلاغه و ورزشی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها