شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
هجدهمین نشست عصرانه کتاب با موضوع کتاب «حرفه‌ای»

سلسله نشست‌های «روایت پیشرفت» با موضوع کتابِ «حرفه‌ای» بعد از ظهر یک‌شنبه ۱۰ تیرماه در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا سلسله نشست‌های «روایت پیشرفت» با موضوع کتابِ «حرفه‌ای» نوشته‌ی مرتضی قاضی نویسنده کتاب و مدیر دفتر هنر و ادبیات بیداری حوزه هنری بعد از ظهر یک‌شنبه، ۱۰ تیرماه در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

نشست‌های «روایت پیشرفت» با موضوع کتابِ «خط مقدم» در قالب هجدهمین جلسه از سلسله نشست‌های «عصر کتاب» روز یک‌شنبه دهم تیر ماه توسط مرکز مطالعات راهبردی ژرفا و اندیشکده هنر و رسانه (میز کتاب) برگزار می‌شود.

در این نشستِ ادبی مرتضی قاضی نویسنده‌ی کتابِ «حرفه‌ای» و علی‌الله سلیمی منتقد، پژوهش‌گر و عضو انجمن قلم ایران حضور داشته و پیرامونِ کتابِ حرفه‌ای نظراتی را ارائه خواهند داد. کتابِ حرفه‌ای به قلم مرتضی قاضی منتشر شده از انتشارات رسانه مهر است که خاطرات مرحوم جواد شریفی‌راد را بیان می‌دارد. مرحوم جواد شریفی‌راد معلم و سرتیم خنثی‌سازی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود. قاضی این خاطرات را در سال ۸۹ و در خلال مصاحبه‌هایش درباره‌ی ساخت مستندی درباره جنگ شهرها؛ از زبان شریفی‌راد به‌عنوانِ سرتیمِ خنثی‌سازی گردآوری کرده است. مرحوم شریفی‌راد در قالب گفت‌وگویی بلند و بیش از شش ساعت این خاطرات را روایت کرده است.

برنامه مورد اشاره فردا یک‌شنبه ۱۰ تیرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار خواهد شد و ورود به آن برای عموم آزاد است.

هجدهمین نشست عصرانه کتاب با موضوع کتاب «حرفه‌ای»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط