یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
فراخوان طرح انجمن‌های ادبی استان ایلام منتشر شد

ایلام- معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد استان ایلام از انتشار فراخوان طرح ویژه انجمن‌های ادبی استان ایلام (جشنواره ملک الشعرای بهار) خبر داد.

منصور محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: انجمن‌های ادبی مورد تأیید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام می‌توانند طرح‌های خلاقانه خود را با مطابق با ضوابط فراخوان ویژه انجمن‌های ادبی (جشنواره ملک الشعرای بهار) برای بررسی، کارشناسی و حمایت مالی به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ارسال کنند.

محبی ادامه داد: طرح‌های پیشنهادی باید در یکی از زمینه‌های محتوایی ادبیات خلاق، شعر، داستان، مستندنگاری، نقد ادبی و ادبیات کودک و نوجوان باشد.

محبی با اشاره به جزئیات این فراخوان تصریح کرد: طرح‌ها در قالب یک متن کوتاه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه و شامل اطلاعات مختصری همچون: عنوان برنامه، ضرورت و هدف، زمان پیشنهادی برگزاری، هزینه‌های برگزاری، جزئیات برنامه، گستره اجرا و… باشد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: در این فراخوان هر انجمن می‌تواند ۳ طرح ارائه کند، اما در نهایت و پس از بررسی کارشناسی یک طرح مورد حمایت مالی قرار می‌گیرد و طرح پیشنهادی توسط دبیر و سه نفر از اعضای انجمن امضا شود و طرح در شهرستان‌ها به ادارات شهرستان و در مرکز استان به اداره کل تحویل داده شوند.

محبی آخرین مهلت ارسال طرح‌ها را ۲۰ تیر ۱۴۰۳ اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها