یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
حضور پرشور نیروهای جهادی حوزه کودک و نوجوان در جشن غدیر

خراسان جنوبی_ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشن محوری روز عید غدیر نیروهای جهادی در حوزه کودک و نوجوان در موکب‌ها خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند، مهدی مظهری صبح یکشنبه در دیدارهای جداگانه با برخی از نیروهای جهادی حوزه کودک و نوجوان که در جشن عید غدیر با کانون همکاری داشتند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل کانون در ابتدای این دیدارها ضمن قدردانی از حضور پر رنگ و خوب نیروهای جهادی گفت: شما کودکان و نوجوانان با دلتان به میدان آمدید و این ارزشمند است.

مظهری به اهمیت و جایگاه مقوله هنر به عنوان بهترین ابزار حرف زدن با جهان یاد کرد و در ادامه نیروهای جهادی به نقطه نظرات و تجارب خود در حوزه کودک و نوجوان پرداختند.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی امسال به عنوان کمیته کودک و نوجوان ستاد غدیر توانست ۴۰ موکب در حوزه کودک و نوجوان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی به میدان جشن بزرگ جشن غدیر بیاورد و این مهم با توجه به اهداف کلان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در استفاده از ظرفیت حلقه های میانی در فعالیت ها صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها