سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
حمایت کانون لرستان از نویسندگان کودک ونوجوان

لرستان - مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان از حمایت از نویسندگان بومی عرصه ادبیات کودک و نوجوان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دورود، رضا داوری شامگاه دوشنبه در آیین رونمایی از کتاب شعر «در گلوی ساعت شنی» سروده «محسن حسینی» ضمن گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفت و افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه کودک و نوجوان در لرستان وجود دارد و جا دارد که در زمینه‌های مختلف فرهنگی هنری و به‌ویژه ادبیات کودک بیشتر کار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این نشست‌های ادبی کمک می‌کند که فعالان این عرصه معرفی و شناخته شوند، گفت: تولید آثار نویسندگان بومی در عرصه ادبیات کودک و نوجوان و حمایت از این آثار در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قرار دارد.

حمایت کانون لرستان از نویسندگان کودک ونوجوان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، افزود: امیدواریم با حمایت‌های مسئولین و مشارکت‌های دستگاه‌های فرهنگی استان حوزه کودک و نوجوان به جایگاه اصلی خود در لرستان برسد.

داوری، بیان کرد: یکی از سیاست‌های کانون پرورش فکری نوجوان محوری است و هدف ما در کانون این است که با کمک و همکاری شاعران و نویسندگان و هم‌افزایی با سایر فعالین این حوزه آثار ارزشمندی با نگاه ویژه‌ای به نوجوانان منتشر کنیم.

حمایت کانون لرستان از نویسندگان کودک ونوجوان

به گزارش ایبنا؛ در این آیین که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دورود برگزار شد، حجت الاسلام محمد قائد رحمتی امام جمعه شهرستان، رضا داوری مدیرکل کانون لرستان، اعضای شورای شهر و شهرداری، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس کتابخانه‌های عمومی شهرستان، غلامرضا بکتاش، اسماعیل اله‌دادی، فاطمه عمادی‌پور نویسندگان کودک ونوجوان، اعضای ادبی و انجمن‌ها، مربیان کانون، علاقه‌مندان به ادبیات کودک ونوجوان حضور داشتند و غلامرضا بکتاش و اسماعیل اله‌دادی به ایراد سخن درباره اهمیت فعالیت در حوزه ادبیات کودک و نوجوان پرداختند.

این مراسم با رونمایی از، کتاب «در گلوی ساعت شنی»، امضای یادمان کتاب از سوی حضار و تقدیر از محسن حسینی به پایان رسید.

حمایت کانون لرستان از نویسندگان کودک ونوجوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها