سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
چاپ پانزدهم «دو امام مجاهد» منتشر شد

چاپ پانزدهم کتاب «دو امام مجاهد» شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین علیهماالسلام منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا همزمان با ماه محرم، چاپ پانزدهم کتاب «دو امام مجاهد»؛ شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین علیهماالسلام روانۀ بازار نشر شد.
این کتاب که حاصل گردآوری و تدوین شش سخنرانی از رهبر معظم انقلاب در سالهای ۵۱ و ۵۲ شمسی‌ست، به وقایع پیرامون صلح امام حسن علیه‌السلام و قیام اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام می‌پردازد.
از نکات برجستۀ این کتاب می‌توان به رعایت دقیق نکات تاریخی و استنادات زیاد اشاره کرد. همچنین اشاره رهبر معظّم انقلاب در اویل دهه ۵۰ به مفهوم انقلاب و مبارزه با طاغوت از عمق بصیرت و زمانه‌شناسی ایشان حکایت دارد که در نهایت به سقوط حکومت پهلوی منجر شد.
این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منتشر شده و تاکنون، بالغ بر ۳۰ هزار نسخه در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
مخاطبان می‌توانند برای تهیّه‌ی این کتاب به کتابفروشی‌های سراسر کشور یا به پایگاه اینترنتی انتشارات به نشانی www.khameneibook.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط