چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
مسابقه کتابخوانی «تَرگُل» در آبدانان برگزار می‌شود

ایلام- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «ترگل» ویژه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، سیدعلی عبدالهی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان با مشارکت قرارگاه فرهنگی شهید آوینی، اداره کتابخانه‌های عمومی، کانون بسیج هنرمندان، شهرداری و شورای اسلامی آبدانان به مناسبت هفته عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «تَرگُل» (برگرفته از کتاب بیست دلیل عقلی و روان‌شناسی برای حجاب» به نویسندگی عماد داوری‌دولت آبادی) برگزار می‌کند.

عبدالهی ادامه داد: این مسابقه ویژه گروه‌های سنی ۱۵ سال به بالا بوده و شرکت کنندگان می‌توانند فایل pdf این کتاب را از سکوهای فروش کتاب دریافت و مطالعه و در مسابقه شرکت کنند.

وی گفت: آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۳۱ تیرماه پیش‌بینی شده و به نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی اهدا می‌شود.

به گزارش ایبنا؛ کتاب «تَرگُل» برگرفته از کتاب بیست دلیل عقلی و روان‌شناسی برای حجاب نوشته عماد داوری‌دولت آبادی با ویرایش سارا قدیمی در انتشارات اعتلای وطن در نوبت شانزدهم در سال ۱۳۹۸ به صورت رنگی، به بازار کتاب آمده است.

در این کتاب، بیست دلیل عقلی و روان‌شناسی برای حجاب مطرح شده و کتاب با زبانی ساده و منطقی سؤالات مربوط به این فریضه دینی را پاسخ می‌دهد.این کتاب برگرفته از سخنرانی‌های آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی است که با زبانی شیوا و بیانی رسا به سؤالات و دغدغه‌های مربوط به حجاب پاسخ داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها