پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
رمان  «پرواز کن» در جاسک رونمایی شد

هرمزگان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک گفت: رمان اجتماعی «پرواز کن» در محفل شعر عاشورایی در جاسک رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، فاضل رستمی از برگزاری محفل شعر عاشورایی در جاسک خبر داد و گفت: آئین رونمایی از یک عنوان کتاب رمان اجتماعی تحت عنوان «پرواز کن» اثر زینب محبی پور نویسنده جوان جاسکی برگزار شد.

وی با تسلیت ماه سوگواری محرم عنوان کرد: محفل شعر عاشورایی و شهدای خدمت با حضور هنرمندان، نویسندگان، شاعران و مسئولان جاسک در محل سالن شهید باهنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک ادامه داد: در این مراسم، به مناسبت روز قلم از جمعی از نویسندگان و شاعران شهرستان تجلیل به عمل آمد و در ادامه شاعران جاسکی ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالحسین (ع) و شهدای خدمت در قالب شعر بیان کردند.

رستمی در پایان گفت: این مراسم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، قرارگاه شهید آوینی، بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک برگزار شد.

به گزارش ایبنا، شهرستان جاسک در فاصله ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد و از مناطق پیشگام در حوزه ادبیات و کتاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها