سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
المپیک خونین مونیخ ۱۹۷۲ آلمان منتشر شد

خوزستان - کتاب «المپیک خونین مونیخ ۱۹۷۲آلمان» از عبدالامیر ساکی نویسنده خوزستانی منتشر شد.

عبدالامیر ساکی یکی از فعالان ورزش استان خوزستان و نویسنده کتاب «هویزه درگذر زمان» و «بازماندگان قهرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، با بیان اینکه کتاب المپیک خونین مونیخ ۱۹۷۲ آلمان، کتاب جذاب و قابل تاملی است، اظهار کرد: در این کتاب تلاش کردم پرده‌ای از اعمال تروریستی رژیم صهیونسیتی در رویدادهای ورزشی بردارم.

ساکی با بیان اینکه کتاب المپیک خونین کتابی مصور و با مستنداتی از اعمال نفوذ و خیانت پلیس آلمان و رژیم صهیونسیتی است، عنوان کرد: خیانت پلیس آلمان منجر به شهادت چریک‌های متهور فلسطینی شد که در دهکده المپیک ۱۹۷۲ مونیخ، چند ورزشکار اسرائیلی را در برابر آزاد کردن اسرای فلسطینی به گروگان گرفته بودند.

نویسنده کتاب «بازماندگان قهرمان» ادامه داد: پلیس آلمان و رژیم صهیونسیتی علاوه بر کشتن چریک‌های فدایی فلسطینی، ورزشکاران خود را نیز به کشتن دادند تا با این اقدام به جهانیان وانمود کنند که مسأله هولوکاست هنوز پا برجاست و امنیت روحی و روانی ندارند.

این نویسنده خوزستانی با اشاره به برخی عناوین دیگر کتاب المپیک خونین بیان کرد: در بخش دیگر عناوین کتاب، به عملیات متهورانه چریک‌های فدایی فلسطینی و موضوع بزرگ‌ترین دروغ تاریخ (کشتن ۶میلیون یهودی توسط نازی‌ها و هولوکاست) پرداخته شده است.

ساکی اضافه کرد: دست داشتن موساد در اعمال تخریب و تروریستی برخی رویدادهای ورزشی و تصاویر جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین و لبنان و همچنین مختصر تاریخ المپیک از بخش‌های دیگر این کتاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها