شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
بیست‌‎ودومین نشست عصرانه کتاب با بررسی «امواج اراده‌ها»

سلسله نشست‌های «روایت پیشرفت» با موضوع کتابِ «امواج اراده‌ها» اه در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

سرویس فرهنگ مقاومت خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ سلسله نشست‌های «روایت پیشرفت» با موضوع کتابِ «امواج اراده‌ها» بعدازظهر یک‌شنبه ۳۱ تیرماه در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.


نشست‌های «روایت پیشرفت» با موضوع کتابِ «امواج اراده‌ها» در قالبِ بیست‌ودومین جلسه از سلسله نشست‌های «عصرانه کتاب» روز یک‌شنبه سی و یکم تیر ماه توسط مرکز مطالعات راهبردی ژرفا و به همتِ اندیشکده‌ی هنر و رسانه (میز کتاب) و با همکاری «میز روایت پیشرفت»، «مدرسه روایت ایران» برگزار خواهد شد.

در این نشستِ ادبی راضیه عزیزی، نویسنده کتاب و فاطمه سلیمانی منتقد و فعال حوزه‌ی کتاب و ادبیات حضور داشته و پیرامونِ کتابِ «امواج اراده‌ها» نظراتی را ارائه خواهند داد. کتاب مورد اشاره، خاطراتی از توان و اراده ایرانی به سمت خودکفایی و پیشرفت است. امواجِ اراده‌ها دست‌چینی از خاطرات است که به کالبدشکافی گوشه‌ای از دستاوردها و پیشرفت‌های درخشان انقلاب اسلامی می‌پردازد و می‌خواهد به ما بگوید از چه راهی آمده‌ایم و کجا ایستاده‌ایم و به کدام سو باید برویم. در این کتاب خاطرات بر اساس موضوع، در پنج فصل شامل «صنایع نظامی»، «صنعت هسته‌ای»، «علوم پزشکی»، «دیپلماسی و مدیریت» و «فناوری و صنعت» گردآوری شده است.

بیست‌‎ودومین نشست عصرانه کتاب با بررسی «امواج اراده‌ها»

کتاب «امواج اراده‌ها»، با عنوان فرعی گوشه‌ای از اراده و توان ایرانی به سمت خودکفایی و پیشرفت، به همت پژمان عرب، میلاد حبیبی و راضیه عزیزی به نگارش در آمده و توسط انتشارات راه‌یار به چاپ رسیده است.

برنامه مورد اشاره فردا یک‌شنبه ۳۱ تیرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار خواهد شد و ورود به آن برای عموم آزاد است. مرکز مطالعات راهبردی ژرفا؛ واقع در: خیابان انقلاب، تقاطع خیابان انقلاب و حافظ، چهارراه کالج، بن‌بست هلال احمر، پلاک ۳ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها