دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
نخستین مدرسه تابستانی حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی برگزار می‌شود

نخستین مدرسه تابستانی حفاظت و مرمت با ابتکار پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستین مدرسه تابستانی حفاظت و مرمت با ابتکار پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، از ۱۸ تا ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳ به صورت برخط برگزار می‌شود.

زمان ثبت نام برای شرکت در نخستین مدرسه تابستانی حفاظت و مرمت، ۱ مرداد تا ۷ شهریور ۱۴۰۳ است و به شرکت‌کنندگان در آن گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

این دوره آموزشی مخصوص مرمتگران، موزه‌داران، امنای اموال، مجموعه‌داران و سایر پژوهشگران علاقمند به این حوزه است که با هدف ارتقای دانش عمومی و تخصصی لازم برای حفظ و نگهداری از آثار فرهنگی کشور برنامه‌ریزی شده و نه تنها به متقاضیان این امکان را می‌دهد که به طور پیوسته در آموزش‌های علمی و هرساله حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی شرکت کنند، بلکه آنها را از دانش و تجربیات روز آمد و تخصصی مرمت بهره‌مند می‌سازد.

این مدرسه تابستانی، با ارائه دوره‌های آموزشی تخصصی و فعالیت‌های عملی، فرصتی برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا نقش مهمی در حفظ و نگهداری و مطالعه آثار فرهنگی کشور ایفا کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام و برگزاری نخستین مدرسه تابستانی حفاظت و مرمت به آدرس https://rcccr.richt.ir/ar/rcccr-course مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها