سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
پویش مطالعاتی کتاب «خیمه ماهتابی» در قم کلید خورد

قم - به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین پویش مطالعاتی کتاب «خیمه ماهتابی» در قم کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در مراسم رونمایی از پویش مطالعاتی کتاب «خیمه ماهتابی» با موضوع حادثه عاشورا گفت: دانش آموزان نوجوان و نونهال می‌توانند با تهیه این کتاب در این پویش شرکت کنند. این کتاب در تمامی کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور و کتابخانه‌های عمومی استان قابل عرضه است.

مهدی توکلیان از نوجوانان و نونهالان خواست بعد از مطالعه کتاب تولید محتوای خلاقانه خود از این اثر را درقالب نقاشی، کاردستی، کلیپ با ویدئوی معرفی خود به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

در ادامه فخرالدین یوسف پور، مدیرخانه مطبوعات استان در این نشست گفت: پیوند نسل آینده که کودکان و نوجوانان امروز هستند با کتاب و کتابخوانی یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که در سال‌های اخیر با محوریت کتابخانه‌های عمومی در استان شکل گرفته است.

وی تاکید کرد: استفاده از زبان هنر و کتاب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ حسینی و عاشورا بسیار مهم است که در این کتاب به زبان کودکانه و در این پویش به زبان هنر این اتفاق رقم خورده است.

مدیر خانه مطبوعات استان قم در پایان تصریح کرد: در حوزه رسانه همواره تلاش کرده‌ایم تا نگاه ویژه‌ای به حوزه کتاب و کتابخوانی داشته باشیم و امیدواریم سایر دستگاه‌های استان نیز با توجه به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی همراهی و هم افزایی لازم را در این زمینه داشته باشند.

پویش مطالعاتی کتاب «خیمه ماهتابی» در قم کلید خورد

به گزارش ایبنا؛ شرکت کننده‌گان می‌توانند با ارسال عدد ۱۵ به شماره ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ در این مسابقه کتابخوانی ملی شرکت کنند. این پویش تا اربعین حسینی در سراسر کشور برگزار می‌شود. همچنین شرکت کنندگان نوجوان و نونهال در این پویش علاوه بر بسته‌های فرهنگی و تمبر منسوب به حرم امام حسین (ع) به قید قرعه کمک هزینه سفر زیارتی نیز دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها