جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کنگره ملی «ابن حسام خوسفی» آبان ماه برگزار می‌شود

خراسان جنوبی_ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نخستین‌بار کنگره ملی «ابن حسام خوسفی» در ۴ بخش علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری برگزار می‌‎شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوسف، علی فرخنده، پنجشنبه در گردهمایی فعالان فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد این شهرستان گفت: نخستین‌بار کنگره ملی ابن‌حسام خوسفی در ۴ بخش علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های کنگره در سه سطح ملی (تهران)، استانی (بیرجند) و محلی در شهرستان خوسف برنامه‌ریزی شده است. مهم‌ترین کار در فعالیت‌های فرهنگی ذوق و سلیقه است.

فرخنده، خطاب به فعالان فرهنگی و هنری خوسف گفت: دنبال طرح و ایده های خوب باشید و ماهم به دنبال تقویت کانون های مساجد و حمایت ایده های شما هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: امسال تابستان، نخستین‌بار ۵۰۰ میلیون تومان برای آموزش در مساجد اختصاص داده شد و همه زمینه‌ها را آماده کرده‌ایم؛ همچنین قدم‌هایی برای توانمندسازی افراد در دستور کار داریم.

فرخنده، تربیت کنشکر جدید رسانه‌ای، شاعر آیینی جدید، طرح قرآنی مسجد را ازجمله کارهای عنوان کرد که در حال انجام است.

به‌گفته این مقام مسئول هم‌افزایی در فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تجربه‌نگاری و تبادل‌نظر میان مدیران مسئول کانون‌ها و ایجاد زمینه‌های لازم برای هماهنگی هرچه بیشتر در اثرگذاری برخواسته از مساجد موثر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها