یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کتاب «قدرت سیاسی زن» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب « قدرت سیاسی زن » نوشته بتول فلاح مراد در سالن کوثر دانشکده خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست نقد و بررسی کتاب «قدرت سیاسی زن» نوشته بتول فلاح مراد دوشنبه این هفته ۸ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ در سالن کوثر دانشکده خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

آنچه در این کتاب می‌خوانیم: در این کتاب نویسنده تلاش داشته با عبور از حصارهای جاهلیت قدیم و جاهلیت مدرن در قالب مکاتب متعدد، شخصیت و جایگاه زن و نظام فکری جامع اسلام در زمینه شخصیت فردی، خانوادگی، اجتماعی و مسائل مرتبط را تعریف کند.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: درباره زن دیدگاه‌های متفاوتی مطرح شده است. گاهی او را مظهر همه عشق ها، زیبایی ها و لطافت ها دانسته اند و زمانی عامل فتنه گری و سیه روزی. برخی زن را معاون شیطان و روحش را برزخ بین انسان و حیوان شمرده اند و گروهی نیز او را برتر از فرشتگان می دانند. همین دیدگاه ها سبب شده که برخورد های متفاوتی با زن به عمل آورند و با تاسف باید گفت که غلبه دیدگاه های منفی و غیرانسانی درباره زن باعث به هدر رفتن استعدادها و جلوگیری از نبوغ و خلاقیت زن شده است.
نشست و نقد و بررسی کتاب «قدرت سیاسی زن» با حضور عاطفه مرادی اسلامی، زهرا سادات امیری و بتول فلاح مراد نویسنده این اثر همراه است.
این برنامه دوشنبه ۸ مرداد از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن کوثر دانشکده رسانه خبرگزاری فارس واقع در خیابان انقلاب اسلامی، نرسیده به میدان فردوسی، کوچه شهید سعیدی، دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها