پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
مسائل فرهنگی سنگ بنای تمامی مسائل جامعه تلقی می‌شود

هرمزگان - معاون سیاسی و امنیتی فرماندار پارسیان بیان کرد: مسائل فرهنگی سنگ بنای تمامی مسائل جامعه تلقی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، کاظم رحیمی در نشست انجمن کتابخانه عمومی این شهرستان از جایگاه و تاثیرگذاری فرهنگ در تمام ابعاد زندگی گفت و مطرح کرد: مسائل فرهنگی سنگ بنای تمامی مسائل جامعه تلقی می‌شود و نتیجه تصمیمات جلسات کنونی در سال‌های آینده نمود پیدا خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری پارسیان ضمن مهم دانستن طرح همکاری دو جانبه میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کتابخانه های عمومی افزود: آسیب شناسی و اولویت بندی آسیب‌های موجود در این زمینه کمک شایانی به حل مسائل و آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرستان خواهد نمود.

رحیمی در پایان تصریح کرد: آسیب شناسی و اولویت‌بندی آموزش مهارت‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط مرکز مشاوره «راه زندگی» را همسو با اهداف اجتماعی، فرهنگی و در راستای رفع و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی دانست و آن را اتفاق مهمی در شهرستان قلمداد کرد.

مرضیه دیلمی نژاد رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی پارسیان نیز ضمن قدردانی از حضور و همفکری اعضای انجمن کتابخانه‌ها در شهرستان به گزارش عملکرد و بیان اهداف پرداخت.

به گزارش ایبنا، شهرستان پارسیان در حدود ۴۰۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان هم مرز با استان فارس و بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها