شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کتاب «قرارگاه گمنامان» در ایلام نقد و بررسی می‌شود

ایلام- معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: کتاب «قرارگاه گمنامان» نوشته افشین طاوسیان‌مقدم با حضور سالم پوراحمد و قاسم نظری نقد و بررسی می‌شود.

منصور محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: آئین نقد و بررسی کتاب «قرارگاه گمنامان» نوشته افشین طاوسیان‌مقدم با حضور سالم پوراحمد شاعر و منتقد و قاسم نظری کارشناس نظامی و مولف، روز سه شنبه ۱۶ مردادماه، ساعت ۱۷ در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه با نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همت موسسه فرهنگی هنری عصر پیام ایلام با مدیریت واحد زهرایی، خانه کتاب و ادبیات ایران، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با حضور منتقدان، نویسندگان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: در راستای تقویت فرهنگ نقد و بررسی و آثار ادبی و نیز معرفی آثار مولفان بومی استان، سلسله نقد و بررسی و رونمایی از این آثار با هدایت و نظارت این اداره‌کل در طول سال برگزار و اجرا می‌شود.

کتاب «قرارگاه گمنامان» در ایلام نقد و بررسی می‌شود

به گزارش ایبنا، نشر قلاویزان‌‫ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، کتاب قرارگاه گمنامان، نوشته افشین طاوسیان‌مقدم (۱۳۶۹) را با ویراستار سکینه آزادی و نظارت نبی‌الله تبار، در ۳۵۵ صفحه در سال ۱۴۰۲ در نوبت اول چاپ و منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها