یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
یاسوج میزبان نمایشگاه کتاب می‌شود

کهگیلویه و بویراحمد-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه کتاب استان همزمان با کنگره ملی شهدا خبر داد و گفت: این نمایشگاه در فضایی معطر به یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

امین درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یاسوج تصریح کرد: پس از وقفه‌ای چند ساله، نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و پاسداشت مقام شامخ شهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در کنار نمایشگاه علوم قرآنی و محصولات فرهنگی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تنوع محصولات فرهنگی و هنری ارائه شده در این نمایشگاه، جذابیت آن را دوچندان کرده و می‌تواند پاسخگوی سلایق مختلف مخاطبان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه، برنامه‌های متنوعی از جمله خیمه هنر، نشست‌های نقد کتاب، کارگاه‌های آموزشی و اجرای نمایش‌های خیابانی برگزار خواهد شد.

درخشان با اشاره به اینکه بیش از سه هزار عنوان کتاب و محصول فرهنگی با تخفیف‌های ویژه در این نمایشگاه عرضه خواهد شد، گفت: این نمایشگاه از ۱۵ مرداد تا ۲۰ شهریورماه به مدت یک ماه در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود این رویداد فرهنگی، با توجه به برنامه‌های متنوع و جذاب آن، مورد استقبال گسترده مردم استان قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها