یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
۵۰۰ جلد کتاب به شیرخوارگاه بهزیستی ایلام اهدا شد

ایلام-مروج پیشکسوت کتابخوانی گفت: ۵۰۰ جلد کتاب به شیرخوارگاه حضرت علی اصغر بهزیستی ایلام اهدا شد.

عبدالعباس محمدی مروج پیشکسوت کتاب و کتابخوانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، گفت: این کتاب‌ها با هدف توسعه و تجهیز کتابخانه شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر بهزیستی شهر ایلام اهدا شده است.

وی ادامه داد: کتاب‌های اهدایی به شیرخوارگاه حضرت علی اصغر متناسب با جامعه هدف و مربیان و تلاشگران این مکان حمایتی با محوریت خردسالان و کودکان، روان‌شناسی و ادبیات بوده است.

محمدی با اشاره به اهمیت توجه به شیرخوارگاه‌ها، ادامه داد: اهدای کتاب به اماکن حمایتی، در بخش ویژه فرهنگی موسسه خیریه امیرابوالفضل (ع) ایلام قرار دارد و در طول سال کتاب‌های مناسب و کاربردی برای مخاطبان شیرخوارگاه های استان از سوی این موسسه تامین، تهیه و اهدا می‌شود.

این خیر پیشکسوت فرهنگی ادامه داد: دیدن لبخند بر لب‌های کودکان و نوجوانان و شادی و شعف این عزیزان تحت حمایت این مراکز حمایتی، بهترین و زیباترین آرامش روحی و روانی برای من به شمار می رود و از دیدن شادی و امید این بچه‌ها لذت می‌برم و خدارا شکر می‌کنم.

مروج پیشکسوت کتابخوانی در استان ایلام ادامه داد: این موسسه خیریه، در کنار اهدای این کتاب‌ها، اقلام مصرفی و کاربردی همچون کوله‌پشتی برزنتی اربعین، بسته‌های آموزشی ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، لباس و کفش نو و آب معدنی و… در اختیار مسئولان این شیرخوارگاه قرار داده است.

وی در پایان ادامه داد: برخی از این کتاب‌ها از سوی نهاد بین‌المللی جامعه المصطفی (ص) العالمیه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و نیز از محل خریدهای شخصی و خیرین فرهنگی تهیه، توزیع و اهدا شده که از حمایت‌های این دو نهاد و سایر عزیزان تقدیر می‌کنم.

به گزارش ایبنا؛ عبدالعباس محمدی، از پیشکسوتان حوزه ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان ایلام به شمار می‌رود و بیش از نیم قرن در این حوزه فعالیت مستمر دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها