دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
رئیس جدید کتابخانه مجلس منصوب شد

رئیس مجلس شورای اسلامی، طی حکمی مدیر سابق شبکه چهار را به ریاست کتابخانه مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، طی حکمی مسعود معینی‌پور، مدیر سابق شبکه چهار را به ریاست کتابخانه مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

معینی‌پور متولد ۲۹ بهمن ۱۳۵۹ و دانش‌آموخته حوزه علمیه قم و عضو هیئت‌علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) و دارای مدرک دکترا از دانشگاه معارف اسلامی است. از دکتر معینی‌پور مقالات متعدد علمی و پژوهشی در نشریات پژوهشی و همایش‌های علمی منتشر شده است.


اجرا و کارشناسی بیش از ۴۰ برنامه رادیویی، سردبیری، اجرا، کارشناسی و نویسندگی بیش از ۱۰۰ برنامه زنده و تولیدی رادیویی و تلویزیونی در شبکه‌های مختلف صدا و سیما، عضویت در شورای سیاست‌گذاری چندین روزنامه، سردبیری فصلنامه تخصصی علوم انسانی اسلامی صدرا از منشورات دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی و سردبیری نشریه رسائل از جمله سوابق علمی، فرهنگی و رسانه‌ای معینی‌پور محسوب می شود.


معینی‌پور تاکنون در برنامه‌های پگاه، تحول و… شبکه چهار به‌عنوان سردبیر، نویسنده و کارشناس مجری ایفای نقش کرده و همچنین در برنامه زاویه که یکی از مهمترین و پرچالش‌ترین برنامه‌های تلویزیون در طول سال‌های اخیر بوده، بیش از دو سال سابقه اجرا و سردبیری دارد.

به گزارش ایبنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا سلیمی، نماینده دوره دوازدهم و عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، نماینده دوره‌های هشتم، نهم، دهم و یازدهم از حوزه انتخابیه محلات و دلیجان طی حکمی از سوی قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از ۲۳ تیرماه به‌عنوان سرپرست کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی منصوب شده بود. پیش از این حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان، رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی بود.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان، دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف، سال ۱۳۹۹ با حکم قالیباف به‌عنوان رئیس کتابخانه مجلس منصوب شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها