چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
جشنواره «ارائه ایده‌های خلاقانه برای ترویج فرهنگ مطالعه» برگزار می‌شود

آذربایجان‌غربی- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره ارائه ایده‌های خلاقانه برای ترویج فرهنگ مطالعه از برنامه‌های جنبی نهمین دوره جشنواره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران برگزار می‌شود.

علیرضا نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: جشنواره ارائه ایده‌های خلاقانه برای ترویج فرهنگ مطالعه از برنامه‌های جنبی نهمین دوره جشنواره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به قوانین جشنواره افزود: هر شهروند می‌تواند هر تعداد ایده که برای ترویج و توسعه کتابخوانی دارد برای شرکت در این جشنواره ارسال کند و همچنین هر ایده باید متفاوت از ایده دیگر باشد و بر روی یک برگ A۴ به‌صورت تایپ شده به دبیرخانه ارسال شود.

وی با اشاره به نحوه نوشتن طرح نیز ادامه داد: عنوان طرح، توضیحات طرح در ۱۰ الی ۱۵ سطر و بیان نتایج مورد انتظار از اجرای طرح یا ایده باید روی برگه A۴ آورده شود.

نوروزی گفت: در پشت صفحه‌ای که ایده روی آن آورده شده باید مشخصات هویتی نویسنده شامل نام و نام خانوادگی، نام پدری، شماره ملی و شماره تماس درج شود و تمام طرح‌ها باید به‌صورت فیزیکی به دبیرخانه جشنواره واقع در بلوار ارشاد، روبروی بیمارستان امام خمینی (ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تحویل داده شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به مهلت ارسال آثار نیز گفت: علاقمندان می‌توانند طرح‌های خود را برای شرکت در این جشنواره از تاریخ ۱۰ تا ۲۵ مردادماه به دبیرخانه ارائه دهند و زمان داوری آثار نیز از تاریخ ۳۰ مردادماه تا پنجم شهریورماه سال‌جاری خواهد بود.

وی گفت: به ۵ طرح یا ایده برتر مبلغ ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها