جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
۳ عنوان کتاب به قلم خبرنگاران نویسنده در اردبیل رونمایی شد

اردبیل- در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در اردبیل از سه عنوان کتاب به قلم خبرنگاران رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، در مراسم دورهمی خبرنگاران، از کتاب‌های «روایت اول فصل تحول»، «مدیریت چابکی در سازمان های ورزشی» و «تاثیر شاخص های اقتصادی بر طلاق در ایران» پرده برداری شد.

در کنار این سه عنوان مسئولان استان ازپوستر نخستین جشنواره روایت تحول و پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اردبیل رونمایی کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: کتاب فصل تحول در قالب تصویر به دستاوردها، اقدامات و فعالیت های دولت سیزدهم در استان اردبیل در ۵۵۰ روز نخست پرداخته است و فصل دوم آن نیز در حال گردآوری و بزودی چاپ می شود.

امیر رجبی افزود: کتاب فصل تحول عملکرد دستگاههای اجرایی کل استان اردبیل است که به کوشش روابط عمومی تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل با هدف نشان دادن فعالیت های دولت سیزدهم با شعار اصلی کارآمدی، مردمی بودن و فساد تتیزی و عدالت تهیه شده است.

وی ادامه داد: کتاب تاثیر شاخص های اقتصادی بر طلاق ایران نیز به تالیف توحید مهدوی توسط نشر پادمیرا در ۱۰۰ صفحه چاپ شده و کتاب مدیریت چابکی در سازمان های ورزشی نیز به قلم دکتر وحید حسینی جهان توسط انتشارات گونش نگار آماده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دراین مراسم از تلاش و مجاهدت خبرنگاران در عرصه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی و نوشتن کتاب قدردانی و بیان کرد: حمایت همه‌جانبه از اصحاب رسانه و فعالان خبرگزاری‌ها در سطح استان سبب تقویت فعالیت ها می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در استان رادبیل هشت هفته‌نامه، ۲۹ دو هفته‌نامه، ۴۱ ماهنامه، ۲۵ فصلنامه در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که در مجموع ۱۰۶ نشریه در استان به صورت مکتوب چاپ و منتشر شده و ۶۴ پایگاه خبری و نشریه غیر بر خط نیز فعالیت خود را انجام می‌دهند.

به گفته وی در این استان برای ۲۲۱ نشریه مجوز صادر شده که از این تعداد ۱۰۶ نشریه چاپی، ۵۱ رسانه بر خط و آنلاین هستند که در این مجموعه بیش از ۲۱۱ نفر فعالیت کرده و به عنوان عضو خانه مطبوعات دارای شناسنامه معتبر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها