یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲
کتاب «حرفی برای گفتن ندارم» در سمنان رونمایی شد

سمنان- طی مراسمی کتاب «حرفی برای گفتن ندارم» با موضوع خاطرات همسر شهید سمنانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، کتاب «حرفی برای گفتن ندارم» با حضور استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بعد از ظهر شنبه در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان رونمایی شد.

این کتاب با موضوع ادبیات پایداری و روایت خاطره‌های همسر یکی از شهدای استان سمنان است که از سوی مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد (عج) منتشر شده است.

«حرفی برای گفتن ندارم» خاطرات شهربانو شاهد از همسران شهدای استان سمنان امروز در حالی رونمایی شد که حجت الاسلام دیباجی مسئول دفتر نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سپاه استان سمنان و مدیرکل کتابخانه های عمومی این استان نیز در نشست حضور داشتند.

ابوالفضل عالمی مولف این کتاب نیز در مراسم رونمایی حضور داشت و از وی و دختران دو تن از شهدای مدافع حرم به نمایندگی از خانواده شهدای مدافع حرم تقدیر به عمل آمد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم ضمن اشاره به آثار و برکات کتاب های حوزه پایداری بیان کرد: ادبیات پایداری روایت های نابی از مجاهدت های مردم در راستای دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و ایران اسلامی به ما می دهد که جای تقدیر دارد.

سردار منصور شوقانی با بیان اینکه کتاب بهترین روایتگر و تبیین گر واقعیت ها است، گفت: حمایت از نشر کتاب به خصوص با موضوع مرتبط با ادبیات پایداری و زندگی نامه شهدا و خانواده های آنان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ما از دریچه کتاب است که وارد زندگی بسیاری از این شهدا می شویم و با سیره آنها خواهیم شد، افزود: اثر کتاب در مقایسه با دیگر محصولات فرهنگی، بی بدیل است.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن اشاره به تقدیم سه هزار شهید از این استان در دوران دفاع مقدس و ده ها شهید مدافع حرم، گفت: همه آنچه امروز داریم به برکت خون شهدا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها