یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
کتاب «فاضله مجاهد» رونمایی شد

لرستان – به مناسبت یکمین سال درگذشت پایه‌گذار و مؤسس دارالقرآن خواهران و نویسنده خرم‌آبادی پوستر کتاب «فاضله مجاهد» زندگی‌نامه و خاطرات «علویه طاهره موسوی» در خرم‌آباد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، همزمان با برگزاری آیین یکمین سال درگذشت پایه‌گذار و مؤسس دارالقرآن خواهران و نویسنده خرم‌آبادی «علویه طاهره موسوی» که با حضور مسئولان استانی و جمعی از فعالان قرآنی، اصحاب رسانه روز یک‌شنبه در تالار شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد، پوستر کتاب «فاضله مجاهد» زندگی‌نامه و خاطراتی از «علویه طاهره موسوی» رونمایی شد.

کتاب «فاضله مجاهد» به کوشش دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان و به قلم سهیمه اسدزاده در ۲۰۰ صفحه از سوی انتشارات هاویر در دست انتشار است که به زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

موسوی متولد ۱۳۳۹ در خرم‌آباد از مبارزان دوران انقلاب و روسای بازنشسته دانشگاه فرهنگیان آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد و مشاوران اسبق امور بانوان استانداری لرستان بود که اخلاق و تواضع وی زبانزد بود.

کتاب «فاضله مجاهد» رونمایی شد

این بانوی لرستانی مؤسس اولین دارالقرآن خواهران در مرکز استان بود و بیش از ۴۰ سال از عمر خود را در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و حوزه‌های علمیه به تدریس قرآن و معارف اسلامی پرداخت و شاگردان فراوانی را در این راستا تربیت کرد.

از سیده علویه طاهره موسوی کتاب‌های «مهتاب و باروت»، (روایت داستانی از زندگی زنان ماندگار لرستان) از سوی انتشارات پراکنده در سال ۱۳۹۶ در دو نوبت چاپ، کتاب «بانو و باروت» (روایت زندگی زنان ماندگار لرستا) از انتشارات هاویر در سال ۱۴۰۰ در دو نوبت چاپ و کتاب بانوان تشرف‌یافته به حضور منتظر محبوب حضرت مهدی (عج) در سال ۱۳۸۷ منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها