دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کتاب «بر مدار مولانا» منتشر شد

ایلام-به همت خوشنویس ایلامی؛ کتاب «بر مدار مولانا» چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، محمد عسکری از خوشنویسان و هنرمندان شهرستان آبدانان، تعدادی از اشعار مولانا را در قالب کتاب «بر مدار مولانا» خوشنویسی و منتشر کرد.

عسکری این کتاب را از به مدت ۱۰ سال، با انتخاب و بهگزینی تعدادی از غزلیات شورانگیز مولانا در قالب سطر، قطعه، سیاه مشق و نقاشی‌خط خوشنویسی و منتشر کرده است.

پیشتر در استان ایلام به همت خوشنویسان این استان، کتاب‌ها و آلبوم خوشنویسی: «پیک راستان» اثر استاد علی‌اشرف صندوق آبادی در سال ۱۳۹۰ با مقدمه استادالاساتید غلامحسین امیرخانی، «خط و خیال» گزیده آثار خوشنویسی مجتبی ایزدی (۱۳۳۸) در ۳۲ صفحه با مقدمه استاد صندوق‌آبادی (۱۳۹۵)، «بنفشه‌های بهاران»، (آثار شکسته نستعلیق) مهدی منصوری (۱۳۵۶) در ۵۶ صفحه (۱۳۹۵) و «متن کامل وصیت‌نامه الهی سیاسی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» به خط احد صباحی‌کیا (۱۳۵۱) در ۲۸ صفحه (۱۳۹۹) چاپ و منتشر شده بود.

محمد عسکری، متولد ۱۳۵۶ در آبدانان ایلام، خوشنویس و شاعر و پژوهشگر، علاوه بر تدریس هنر خوشنویسی، چندین نمایشگاه خوشنویسی نیز برگزار کرده است.

به گزارش ایبنا؛ نشر دیبای هنر، کتاب بر مدار مولانا با خوشنویسی محمد عسکری و ویرایش مریم اصغرزاده، در ۹۸ صفحه در سال ۱۴۰۳ در ۵۰۰ جلد چاپ و منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها