چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
«شعری از جنس سکوت» رونمایی شد

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان از رونمایی کتاب شعری از جنس سکوت خبر داد و گفت: این کتاب حاوی سروده‌های راحله غضبانی است.

فرشید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان با اشاره به رونمایی کتاب شعری از جنس سکوت، گفت: این کتاب بر اساس سروده‌هایی از غزل، مثنوی، شعر نو و اشعار کوتاه و سپکو است که در خود ۳۸ سروده را جای داده است.

وی با اعلام اینکه این کتاب را راحله غضبانی قلم زده است، اظهار کرد: از این نویسنده و شاعر در گذشته نیز سه عنوان کتاب مجموعه شعر دیگر به اسامی «کوری»، «شفق» و «سرگیجه» به چاپ رسیده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با بیان اینکه این کتاب را نشر سیب سرخ در شمارگان ۳۰۰ نسخه در قطع رقعی منتشر کرده است، عنوان کرد: صفحه آرایی این کتاب را رقیه قنبری تقدیس و ویراستاری این کتاب را مونا محمدنژاد انجام داده است.

فلاح با اشاره به اینکه راحله غضبانی شاعر کتاب شعری از جنس سکوت، در نامه‌ای به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان خواستار حمایت نویسندگان و شاعران شده است، اعلام کرد: اداره کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وی را تشویق و مورد تمجید قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها