سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
ارسال ۲۳۴ مقاله به هفدهمین کنفرانس آمار ایران

خراسان جنوبی_ رئیس دانشگاه بیرجند گفت: هفدهمین کنفرانس آمار ایران در بیرجند برگزار می‌شود که ۲۳۴ مقاله به آن ارسال شده است.

احمد لامعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند گفت: هفدهمین دوره کنفرانس آمار ایران با حضور ۳۰۰ محقق و پژوهشگر از اقصی نقاط کشور پایان مرداد در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این کنفرانس علمی ۸۰ پژوهشگر بصورت حضوری و باقی شرکت کنندگان بصورت مجازی شرکت می‌کنند، افزود: در کنفرانس آمار ۲۳۴ مقاله دریافت شد که از این تعداد ۱۸۰ مقاله به‌صورت سخنرانی و ۳۷ مورد در قالب پوستر ارائه می‌شوند.

لامعی گفت: سخنرانان این کنفرانس ۱۴ استاد برجسته داخلی و خارجی هستند که ۷ مورد از پژوهشگران ایرانی و ۷ مورد از خارج کشور است.

وی بیان کرد: تعدادی از سخنرانی‌هادر قالب ۱۴ نشست تخصصی (هر نشست شامل چهار یا پنج سخنرانی) برگزار می‌شوند.

رییس دانشگاه بیرجند اظهارکرد: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، مقالات پذیرفته شده جهت چاپ در کتابچه کنفرانس در این پایگاه نمایه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله برنامه‌های جانبی این کنفرانس برگزاری کارگاه تخصصی، تجلیل از استاد احمدرضا سلطانی استاد بازنشسته دانشگاه شیراز و نیز مراسم یادبود مرحومه ماه بانو تاتا، استاد فقید دانشگاه شهید باهنر کرمان به‌مناسبت اولین سالگرد در گذشت ایشان از جمله دیگر برنامه‌های جانبی این کنفرانس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها