چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲
المپیاد هنر هرمزگان نفرات برگزیده‌اش را شناخت

هرمزگان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: اولین المپیاد هنر هرمزگان نفرات برگزیده اش را شناخت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، اسمعیل جهانگیری با فاخر دانستن المپیاد هنر از نفرات برگزیده نخستین المپیاد هنر هرمزگان قدردانی کرد و گفت: دفتر آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نخستین‌بار در کشور این اتفاق نیکو را رقم زده است.

وی از چشم‌انداز برگزاری این رویداد اشاره کرد و افزود: خلق شور و نشاط، امید، همبستگی و انگیزه به‌خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی که به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک خواهد کرد با استفاده از ابزارهای هنری و آموزشی از اهداف این رویداد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: این رویداد در سطح کلان منجر به ارتقای سرمایه اجتماعی مبتنی بر عواملی مانند تعامل اجتماعی و احساس هویت جمعی و گروهی می‌شود.

جهانگیری همچنین به اهمیت آموزش اشاره کرد و اضافه نمود: آموزش زیربنای توسعه است و اگر این آموزش به‌واسطه برگزاری المپیاد در حوزه فرهنگ و هنر اتفاق بیفتد، بسیار می‌تواند اثرگذار باشد.

اسمعیل جهانگیری اعلام کرد: هیئت داوران بخش تجسمی متشکل از معصومه رییسی، امین صادقی رودانی و ابوذر نوروزی نژاد گروه هنری آموزشگاه تجسمی هنر نو به مدیریت ساجده حیدری هنگامی متشکل از مهشید امانی، یاسمن محمودی و فاطمه مدنی را به عنوان رتبه اول این رویداد انتخاب و به بخش ملی لیگ قهرمانی آموزشگاه‌های هنری کشور معرفی کرد.

وی اذعان کرد: در بخش موسیقی هیئت داوران متشکل از احمد پاداش، محمد زارعی و علی مسیحی ایسینی گروه موسیقی آموزشگاه صبا به مدیریت سعید ملاحسینی متشکل از معراج رستمی، یوسف قاسمی، بشیر امری، ارژنگ کریمی و ابوالفضل قربانی را به عنوان رتبه اول این رویداد انتخاب به بخش ملی لیگ قهرمانی آموزشگاه‌های هنری کشور معرفی نمود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان گفت: در بخش نمایشی گروه نمایشی آموزشگاه گردون به مدیریت رضا جوشعار متشکل از فاطمه صالحی دیلمی، مرتضی نقیبی منشی، محمد علیزاده بی نظیر، محمدرضا احمدی، رضا رمضانپور از تنها آموزشگاه نمایشی استان مستقیم به بخش ملی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها