چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
رویداد فرهنگی و هنری گلبرگ زنجان برگزیدگان خود را شناخت

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: رویداد فرهنگی و هنری گلبرگ با معرفی نقاشان، خطاطان و نویسندگان برتر به کار خود پایان داد.

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای پیدا کردن راهکار مناسب برای حل معضلات اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در این بخش رویداد «فرهنگی و هنری» گلبرگ در زنجان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این رویداد در حوزه‌های پوستر تحکیم بنیاد خانواده هویت ایرانی استفاده از نگارگری، تایپ و گرافیک در حوزه خانواده و جوانی جمعیت، هویت ایرانی اسلامی در حوزه نقاشی و داستان نویسی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نفرات برگزیده این رویداد فرهنگی و هنری در بخش‌های مختلف انتخاب و طی مراسمی از آنها قدردانی شد و طبق برنامعه‌ریزی انجام شده آثار هنری در قالب نمایشگاه برگزار و آثار ادبی نیز در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید.

علی اکبری با اشاره به اینکه در راستای اجرای نقشه فرهنگی استان زنجان تلاش شده برنامه‌ها در همه حوزه‌ها اجرایی شود، اضافه کرد: مهم‌ترین راهبردهای در نظر گرفته شده برای اجرای برنامه‌های این اداره کل؛ تشکیل قرارگاه عدالت فرهنگی و اولویت قرار دادن مناطق کم برخوردار در اجرای برنامه‌های وزارت فرهنگ و همچنین تغییر روش در توزیع امکانات است.

وی تصریح کرد: به طور معمول اعتبارات و امکانات در استان‌ها به صورت هرمی توزیع می‌شود و قاعده این هرم، عایدی از این فرآیند ندارد از این رو در قرارگاه تلاش آن است که راس و قاعده هرم به یکدیگر نزدیک شود و توزیع امکانات، عادلانه‌تر صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: فعالیت‌های عمرانی، رفع مشکلات ساختار نیروی انسانی ادارات شهرستانی و تأمین تجهیزات در چارچوب فعالیت‌های قرارگاه عدالت فرهنگی نمی‌گنجد اما گزارش مشکلات و مسائل شهرستان‌ها به وزارتخانه از جمله اقداماتی است که در حد توان در قرارگاه انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط